11 sierpnia 2008

CocoRosie- La Maison de Mon Reve

 







CocoRosie.
Zespół , w którego skład wchodzą dwie siostry:
Sierra i Bianca Casady. Ta pierwsza nazywana była przez matkę Rosie, druga Coco. Tak powstała nazwa zespołu. 
La Maison de Mon Reve to ich pierwsza płytka wydana w 2004 r.
Jedna z niewielu płyt CocoRosie, którą lubię prawie w całości.

Tracklist:

  • "Terrible Angels" – 4:10
  • "By Your Side" – 3:59
  • "Jesus Loves Me" – 3:10
  • "Good Friday" – 4:23
  • "Not For Sale" – 1:19
  • "Tahiti Rain Song" – 3:36
  • "Candyland" – 2:56
  • "Butterscotch" – 3:08
  • "West Side" – 1:24
  • "Madonna" – 3:49
  • "Haitian Love Songs" – 4:55
  • "Lyla" – 4:04

  • Zdecydowanie moją ulubioną piosenką jest Good Friday.
    Przesłodki wokal śpiewający 'i once fell in love with u, just because the sky turned from gray into blue'' powala mnie zawsze.
    Candyland wraz z przyjemną dla ucha harfą.
    Terrible Angels, By your side, Jesus loves me.. wszystkie te utwory są świetne.
    Dziewczyny śpiewające w duecie brzmią naprawdę fajnie.

    Miałam okazję widzieć je na tegorocznym Open'erze i jestem z tego powodu bardzo zadowolona. Jedno z marzeń spełnione!

    Zdecydowanie na tak. Polecam.

    'If every angel's terrible, then why do you welcome them?...'




    2 komentarze:

    Revenga pisze...

    A ja nadal nie miałam przyjemności przesłuchania. Ależ mi się ciężko czasem za jakieś rzeczy zabrać. No coż, lenistwo ;P
    Byłaś na Open'erze? Na Sex Pistolsach tez?

    Mrssm pisze...

    Też tak mam. lenistwo przewyższa wszystko. ;D
    Tak, pistolsow tez widzialam. xd